wtorek, 30 kwietnia 2013

Czas na portret - początek


Czas na blog

Założenie bloga dojrzewało we mnie długo. W sylwestrową noc 2012 roku obiecałam sobie, że 1 stycznia 2013 zacznę pisać. Stwierdziłam, pewnie jak wielu innych, że początek roku jest dobrym momentem na zapoczątkowanie czegoś nowego. Niestety zabranie się do tego dzieła zajęło mi aż 4 miesiące, bo jutro już 1 maj! Nic to, że późno. Nie będę sie za to karać. Najważniejsze, że zaczynam i czuję się bardzo podekscytowana. 
No to jedziemy! Huuura!

Czas na portret
Będzie to miejsce gdzie będą poruszane tematy związane z portretem i portretami. Nie będą to tylko zagadnienia związane z tworzeniem portretów, chociaż zajmą znaczne miejsce. Pokaże również portret  swojej osoby oraz portret miejsca, w którym obecnie zamieszkałam, czyli miasta Kraków.



Portret Krakowa
Podzielę się zachwytem nad magicznym miastem jakim jest Kraków. Jako osoba przyjezdna pozostanę niejako osobą obiektywną i zdolną do pochylenia się nad małym pięknem lub nad majestatem znanego zabytku. Pokażę portret miasta Kraków w formie fotografii, obrazu, tekstu. 



Portret macierzyństwa
Jako, że zostałam matką, część tekstów lub fotografii dotyczyć będzie mojego zachwytu nad macierzyństwem. Będzie to portret matki i portret dziecka. Późno zostałam matką, ale dzięki temu mogę doświadczyć szczęścia z posiadania dziecka. Lepiej późno niż wcale. Warto było na to czekać na to doświadczenie.


Portret artysty
Zajmuję się sztuką. Jestem artystką. Wypowiadam się artystycznie w malarstwie, grafice, rysunku, fotografii i rzeźbie. Interesuje mnie portret, a portretowanie sprawia mi ogromną przyjemność. Pokaże tutaj przykłady portretów malarskich, graficznych, rysunkowych, fotograficznych lub rzeźbiarskich tworzonych przeze mnie lub innych artystów.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz